Laatste dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Tjerk

Blijf op de hoogte en volg Tjerk

30 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vandaag was de hele dag in London. Ik ben vandaag naar Soho geweest. Ik heb daar een paar uutjes doorheen geslingerd. Vanochtend heb ik eerst de reis naar Gatwick geregeld, netzoals de vlucht. Daarna ben ik door naar een niet toeristisch deel van London geweest, weet nu niet hoe het daar heet. Daarna heb ik door Regentparc gewandeld en heb het Sherlock Holmes museumpje bezocht. 's Middags ben ik naar Soho gegaan. Vanavond ga ik terug om te gaan stappen. Ik heb al iemand gevonden die mee wil. Het is een franse jongen, rustig wat verlegen type. Het klikt wel. Ik weet niet wat de avond gaat brengen maar dat zie ik wel. Mijn internet tijd is op.

• 30 Januari 2010 - 20:31

's Marion:

Hey Tjerk,
    Wanner je dit leest, ben je ws. al weer terug uit Londen.
    Ik hoop dat vanavond gezellig was.
    En dat je een goede terugreis hebt, of hebt gehad.
    We bellen wel weer, en ik zie je anders wel bij oma als ze 80 wordt.
    Dikke knuf en liefs,
    's Marion. Xxx

• 30 Januari 2010 - 20:59

Angela:

Hoi Tjerk,

Als je dit leest ben je misschien al weer thuis?? Hoe was de laatste avond? Heb je weer frans moeten spreken of was het frans en engels door elkaar? Hopenlijk heel gezellig in ieder geval. We zijn benieuwd naar jouw verhalen! De dagen zijn zeker omgevlogen.
    We horen wel van je.

xx groetjes, mam.