Dag 2, al veel gezien nog een lange avond - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu Dag 2, al veel gezien nog een lange avond - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu

Dag 2, al veel gezien nog een lange avond

Door: Tjerk

Blijf op de hoogte en volg Tjerk

28 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal,
vanmorgen heb ik me verslapen. Gelukkig niet te lang. Gisteravond heb ik in een echte Ierse pub gegeten en mijn eerst bitter op. Het gerecht was pie with beans and chips. Ik weet nog niet wat ik vanavond ga eten. Ik heb vanochtend een dagkaart voor de underground gekocht. Ik ben naar de Big Ben gegaan en heb een rondje gemaakt in de London Eye. Ook ben ik bij Buckingham palace geweest. De wisseling van de wacht was mooi om te zien. Ik heb weer veel gelopen. Soms een keer een zijstraatje inslaan ipv zo snel mogelijk van atractie naar atractie te lopen is leuk. Ik heb zodoende in een weggetje voor een schijntje een flinke sandwich gegeten.
Ik probeer niet bij de Starbucks of iets dergelijke te gaan eten. Het is leuker en lekkerder om in een lokaal restaurantje iets te eten of te drinken.
Vanavond ga ik een avondwandeling maken, blood and tears wandeling. Het is een soort van Horror wandeling met Jack the Ripper en dergelijke.

  • 28 Januari 2010 - 18:16

    Brugt:

    Tjerk het klinkt allemaal geweldig. Geniet van het lekkere Engelse eten en drinken en het bezoek aan de lokale kleine cafetjes enz. Dat is natuurlijk veel leuker. Ik ben benieuwd hoe de avondwandeling is. Met een groep? Leuke foto's.
    Ja verslapen kan alleen met en 40-jarige vrouw op je kamer. Ze heet niet toevallig Marion? Blijf lekker genieten en je dagboek bijhouden. We zitten alweer te wachten op je volgende belevenissen.
    Gr. Brugt en Angela

  • 28 Januari 2010 - 19:15

    Margje:

    Hee Tjerk,
    zo te horen heb je het goed naar je zin. Veel plezier vanavond, de blood and tears wandeling lijkt me erg leuk.
    Geniet er van!
    Liefs Je-zus Margje

  • 28 Januari 2010 - 20:26

    's Marion:

    Hey Tjerk,
    Ik kom net thuis, ben vanuit 't werk bij Opa en Oma gaan eten. Mihoen, ook erg lekker.
    Volgens je verhalen heb je het echt heel erg naar de zin.
    Ga maar zeker genieten, en ook van de Engelse Pubs. Ook een lekker pintje oftewel een PINT, hoort er nu een maal bij.
    En hoe was je avondwandeling, ben weer benieuwd naar de verhalen en foto's.
    Groetjes vanuit een natte sneeuwbui uit Breda. Xxx "Tantie"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Een paar dagen naar London.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2010

Laatste dag

29 Januari 2010

Dag 3, not to be missed

28 Januari 2010

Dag 2, al veel gezien nog een lange avond

27 Januari 2010

Dag 1, goede vlucht

25 Januari 2010

London
Tjerk

Actief sinds 27 Dec. 2008
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 4950

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 20 April 2016

Natuur Gids Zuid Afrika

27 Januari 2010 - 31 Januari 2010

London

Landen bezocht: