Dag 3, not to be missed - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu Dag 3, not to be missed - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu

Dag 3, not to be missed

Door: Tjerk

Blijf op de hoogte en volg Tjerk

29 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik weer veel gedaan. Ik ben eerst naar de London Dungeon gegaan. Het was een spannende maar geweldige attractie.Ook ben ik naar de London Tower gegaan. Ik heb daar een rondleiding van een uur gehad en heb onder andere de kroon juwelen gezien. Of ze echt zijn weet ik niet. Daarna ben ik naar piccadilly circus gegaan.Ik vond het niet zo bijzonder.Ik weet nog niet wat ik morgen ga doen maar dat ga ik zo uitzoeken. Vanavond ga ik nog de stad in.
De wandeling van gisteravond was erg leuk.De gids, een oud acteur, vertelde het verhaal met veel beleving. Het was ook erg interactief, hij stelde veel vragen en zette ons aan het denken.

  • 29 Januari 2010 - 18:46

    Angela:

    Hai Tjerk,

    Wat leuk om jouw reisverslag te lezen, wat je allemaal ziet en beleeft. Die blood and tears walk van gisteravond lijkt mij ook wel wat. De london Dungeon vonden wij ook heel indrukwekkend.
    Ik ben benieuwd wat je morgen gaat doen, wie weet kun je morgen nog iets plaatsen. Wij kijken iedere avond eventjes.
    Nog heel veel plezier en voor overmorgen alvast een hele goede terugvlucht toegewenst.

    Groetjes,
    Angela

  • 30 Januari 2010 - 09:13

    's Marion:

    Hey Tjerk,
    Goede Morgen,"'t is nu 10.13 u hier.
    Het heeft vannacht toch weer zo'n 10 cm gesneeuwd. En bij jullie, nog droog of ook regen? Ik hoop voor je dat je een beetje droog weer hebt.
    Maar zo te lezen heb je het wel naar de zin. Heb je nog leuke andere mensen ontmoet waar je mee gegeten of geborreld hebt??
    Ik wens je nog een paar leuke dagen, dus geniet er maar van, ik "lees" je wel weer.
    Xxx van je Tantie...

  • 30 Januari 2010 - 09:15

    's Marion:

    AANVULLING;
    Nog ff, heb je nog een paar leuke foto's die je op de site kunt zetten???

  • 30 Januari 2010 - 18:10

    Gradie Martini:

    Dag Tjerk, leuk om je verslagen te lezen. London is echt amazing! Vind je niet? Ik ga er graag naar toe. Misschien een idee? Want je schrijft dat je nog niet weet waar je heen wilt: Maak eens een wandeling door SOHO: je start bij Piccadilly Circus richting Shatsbury Avenue en dan de 2e links en je bent in de Great Windmill Street, en dan leuk om zo door deze straatjes te struinen. Eindig op Leicester Square. Heel mooi. Ik hoop dat je nog een aantal fijne gezellige dagen hebt.
    PS Als je van deze stad houdt: dan is New York ook wat voor je. Lotte en ik hebben enorm genoten. Interesse in tips? Let us know.
    Groetjes, Gradie Martini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Een paar dagen naar London.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2010

Laatste dag

29 Januari 2010

Dag 3, not to be missed

28 Januari 2010

Dag 2, al veel gezien nog een lange avond

27 Januari 2010

Dag 1, goede vlucht

25 Januari 2010

London
Tjerk

Actief sinds 27 Dec. 2008
Verslag gelezen: 84
Totaal aantal bezoekers 4951

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 20 April 2016

Natuur Gids Zuid Afrika

27 Januari 2010 - 31 Januari 2010

London

Landen bezocht: