Dag 1, goede vlucht - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu Dag 1, goede vlucht - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu

Dag 1, goede vlucht

Door: Tjerk

Blijf op de hoogte en volg Tjerk

27 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het inchecken ging goed. Alleen moest ik wel langs paspoortcontrole. Waarschijnlijk met terreur dreiging in London. (bomaanslagen van een tijdje terug)De vlucht ging een stuk sneller dan verwacht. We landen 10 minuten voor op schema. De overstap op de trein verliep goed. Een kaartje van 22£ voor de trein en de metro is wel wat duur maar geen probleem. Rond half twaalf kwam ik aan bij mijn hostel.
Ik kon pas inchecken om 14.30 en ik ben eerst wat rond gaan lopen in de stad. Ik ben toen naar The Britsich Museum gegaan. Het heeft vandaag een beetje gemiezerd. Vanmiddag heb ik stevig gegeten en ik ga nu nog even de omgeving bekijken of er ergens een leuke pub is.
Ik heb een 4 persoons kamer. Er zijn 2 andere gasten. 1 heb ik nog niet gezien. De andere is een vrouw van in de 40.
Toen ik aan kwam schrok ik een beetje. Er liep net een middelbare school klas naar binnen. Ik denk dat die in de grote ruimte (12+) zitten. Ik weet niet of ik er goed aan heb gedaan om voor de kleine kamer te kiezen. Er is namelijk niet echt een lounge met een zit ruimte waar je kunt gaan zitten. Misschien kom ik wel mensen bij het ontbijt tegen.
Voor morgen heb ik al een kaartje voor de underground gekocht, 5.60£. Het is voor de paar dagen dat ik er ben goedkoper dan een week kaart, die is 25£.
Morgen zal ik het kabeltje meenemen zodat ik een aantal foto's kan plaatsen.

  • 27 Januari 2010 - 19:45

    ''s Marion:

    Hey Tjerk,
    Fijn dat alles tot nu toe goed gegaan is. Jammer van de kamer, maar ook vrouwen van 40 kunnen interessant zijn hoor....hihihi.!!!
    Zie mij...ahum...., ik wens je een hele fijne tijd in Londen toe. GENIET ervan en zet alles ff aan de kant.

    Xxx en een dikke knuf Moi.

  • 27 Januari 2010 - 20:03

    Angela:

    Hoi Tjerk,

    Fijn dat de reis goed is verlopen, nu kun je je op de stad gaan richten met alles wat er te beleven valt. Geniet van Londen, het is een prachtige stad!!! Is het weer oke? Het is hier erg koud.
    Groetjes,
    Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

London

Een paar dagen naar London.

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2010

Laatste dag

29 Januari 2010

Dag 3, not to be missed

28 Januari 2010

Dag 2, al veel gezien nog een lange avond

27 Januari 2010

Dag 1, goede vlucht

25 Januari 2010

London
Tjerk

Actief sinds 27 Dec. 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 4955

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 20 April 2016

Natuur Gids Zuid Afrika

27 Januari 2010 - 31 Januari 2010

London

Landen bezocht: