De eerste dagen - Reisverslag uit Richards Bay, Zuid-Afrika van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Richards Bay, Zuid-Afrika van Tjerk Peper - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Tjerk

05 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Richards Bay

Hoi allemaal,
na een reis van ongeveer 30 uur ben ik gister aanbeland in tropische Richardsbay. De vluchten gingen goed. De laatste vlucht van Johannesburg naar Richardsbay was wat ruw aangezien het hard waaide. Na de landing was het een paar minuten wacht op de bagage en terwijl ik wachtte zag ik iemand staan met een A4tje met mijn naam erop. Dat was Leigh die me kwam ophalen. Het is een vriendelijke man die me hartelijk welkom heette. De lodge ligt op een paar minuten rijden en ik kon me na de reis in een schone kamer opfrissen en even uitrusten. `s Avonds kon ik kiezen, of ik kon iets bestellen of ik kon mee eten met een home cooked meal. Ik koos voor het tweede en heb heerlijk gegeten.
Vandaag heb ik het rustig aan gedaan en lekker gerelaxt aan het zwembad nadat ik wat schriften en andere kleine dingetje had gekocht. Leigh had me afgezet bij de Boardwalk. Het is een grote Mall met allerlei boutiques en grote winkels/supermarkten. Daarna ben ik terug gelopen naar de lodge. Vandaag ben ik de enige gast zei Leigh die genoot van de rustige dag.
Morgen komt Anne-Cecile die ook de cursus doet. Ik ben benieuwd hoe ze is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tjerk

Actief sinds 27 Dec. 2008
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 4944

Voorgaande reizen:

03 Februari 2016 - 20 April 2016

Natuur Gids Zuid Afrika

27 Januari 2010 - 31 Januari 2010

London

Landen bezocht: